"Old Malin-art."

Satt och kollade igenom min gamla bildmapp som jag hade när jag gick på Granberg också tänkte jag att jag kanske skulle ta och scanna in dom och vectorisera dom? (Om man nu kan kalla det så.) Det kan nog faktiskt bli ganska bra, men just nu är jag bara så himla trött och seg så det får bli någon annan kväll. 

Så länge får ni nöja er med min fina "skriet"- immitation i blyerst som jag gjorde i nian strax innan vi slutade?
Jag blev faktisk förvånad över mig själv att jag fixade den. Rikigt nöjd blev jag, det kommer jag ihåg. Så en vector bild på denna ska komma, det lovar jag er! Funderar starkt på även då att använda mig av olika gråskalor och lämna näsan och blomman röd, det kan bli häftigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback