Nothing is the same since you've gone.

Om jag kanske skulle ta och berätta vad jag har haft för mig hela veckan då? Eftersom jag inte har uppdatera någonting tänkte jag..  

Jag har slitit som ett djur, och då menar jag verkligen det. Jag har suttit och jobbat med kalendedrarna mån-tors och ja, idén med den var ju att jag och linda skulle ge mormor, farmor & mamma en varsin och eftersom jag var sjuk hela förra veckan så hade vi ju endel att göra den här veckan. Så jag stannade kvar efter skolan, jobbade över rasterna & lunchen dom flesta dagarna. I tisdags satt jag vid datorn och jobbade med farmors kalender från nio på morgen till tio på kvällen. Kändes faktiskt ett tag som om jag skulle lägga ner alltihopa för allting var emot mig, kändes det som iallafall. Jag var skitless rent ut sagt. Men sen tänkte jag om jag verkligen försöker och tänker lite annolunda på saken så kanske det går bra ändå. Så jag fortsatte jobba på, och tillsist fick jag ju klart det! SIsta minuten. Jag förstår egentligen inte hur jag kunde lyckas med att göra det. Eller, jag & jag, JAG OCH MIN SYSTER, Jag är faktiskt grym imponerad, för att vara första gången vi gör någonting sånt så är det hur bra som helst.


Dagens klapp på huvudet går till syskonen Sandström.
:D


Imorgon är det första dagen på jullovet, och då blir det att åka iväg på intervju på bibblan här i Bollnäs med Ann-christin, en intervju om Veronica, som sedan skulle vara med i Allers. Önska mig lycka till, för jag vet inte alls själv hur det kommer att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback