3dagar kvar till sommarlov.

Idag är det absolut sista gången nu på den här terminen som jag behöver åka upp till hudik.
och redan förra veckan var det absolut sista gången jag pendlade.
Får nämligen skjuts upp idag eftersom mamma och pappa hade tänkt att ta med sig lite saker hem så vi slipper få så himla mycket att ta hem på onsdag. Eller, jag tror att det är på onsdag vi slutar iallafall.. sånt visar sig.

Jag planer på att bli riktigt brun idag, men just nu är det alldeles för hett för att ligga på altanen så jag tog en lite paus. Vilket är väldigt uppskattat för min kropp skulle jag tro. För iövrigt så var jag till Gävle igår, hälsade på syster och gick på stan och sådär. Rikigt trevligt. Hittade ny bikini, underkläder och vita tyskor. Åt även världens godaste macka på Subway. <3 mumma säger jag.

Nej, om man kanske ska försöka att lägga sig ute i solen igen nu? eller åtminstonde gå ut.

justja fan.
jag har matteprov imorgon.

det kommer att gå apa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback