Twilight

Det är en sån där film som är gör en så skör så att man tror att man ska gå sönder vilken sekund som helst. Jag fick rysninar i hela kroppen flera gånger under filmen. Jag får det nästan nu också bara av tanken. Den filmen var verkligen i min smak. Musiken, skådelspelarna, handlingen allt.

När jag hörde talas om filmen, såg trailern och så. Så tyckte jag inte att den verkade så speciell. Men se vad man kan bedömma fel.
Och om det är någon som har soundtracket till Twilight, hör gärna av er :>


Efter lite runt klickande på google hittade jag när nästa film av twilight kommer ut och såg att den kommer ut redan iår! Jag tror det var någon gång i November den skulle komma, då den heter New Moon. Året därefter, alltså år 2010 kommer ännu en till film ut, Eclipse! Så det ser jag fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback