Mammas dag!

kör lite snabb uppdatering.
fredags, hem, duscha, åt god mat stack sen iväg till Mathias.
lördags började med att jag inte hade någon alls lust att festa, men det slutade ändå i det, hörde världens sämsta raggningsrepilk, hade mycket bra sällskap, god maxmat och god sömn med världens finaste.
söndag behöver jag inte säga mer är att jag vakna klockan 1.

Idag fyller mamma år, hela 54år! Från mig och min syster fick hon en fin blomuppsättning från presenter
& smide. Samma sväng som jag köpte blommorna till mamma så kikade jag runt på lite alltning. Och ännu en gång, så var det faktiskt jätteskönt att traska runt där i sin egentakt, jag som är som jag är, kan gå runt och strosa i en affär i en timme, minst. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback