Film, chips & trevligt sällskap!

Ändrade planer Igen, Erika kommer inte hit ikväll, istället så kommer Maria! Så ikväll blir det film, mat & körslaget och imorgon hade vi tänkt att åka skidor, för första gången iår, iallafall för mig. Dock med mina gamla skidor, har inte rikigt hunnit med att köpa nya än, sitter liksom och funderar på vad jag ska göra med pengarna jag fick av mormor i julklapp. En bärbar Mac? En systemkamera? Eller skidor? Eller kanske rentutav en ny telefon? Touch daimond? Nej fy tusan det här kommer inte bli lätt. Sakerna är bra på sitt egna sett så det är ju skitsvårt att väjla någonting. Fast jag tror jag ska utesluta mobil faktiskt. Jag har inte så stort behov av det just nu ändå så. Så vad jag verkligen skulle behöva, det är ju trotts allt skidor. Dom som jag har nu har jag åkt på många vintrar nu. Men jag är ju som jag är, jag ska ju självklart ha nått som ser bra ut också.. det är ju det som är det jobbiga, för då brukar priset springa iväg ganska rejält.

MEN, skitsamma jag orkar inte fundera mer på det nu.
nu ska jag äta korv&bröd med räksallad. <333444455

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback