Idag är den mestmeningslösa dagen på hela året.

Förra veckan kunde vi höra och se på tv/radio/tidningar att det var den mest deprimerade dagen på hela året, och idag var nog den mest meningslösa om jag skulle få leka forskare för en dag.

först engelska två lektioner, vilket jag inte hade någonting att göra i, så det blev bara mest att jag satt med uppsatsen. Sen grafiskkommunikation-föreläsning med marie, vilket slutade med att vi fick sitta och måla på olika sorts papper med vatten, enbart vatten. Just då hade jag en känsla över att det här kanske vi redan har testat på? När vi var sisådär 5-6 år och gick på lekis? Jag poängen med varför vi gjorde det, men ändå. Vi kunde väl åtminstånde fått färg?!

Jag satt faktiskt och funderade vad jag ens överhuvudtaget gjorde där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback