Tisdag 11.27

Det här är nog den tråkigaste dagen på hela året.
Här sitter jag, lyssnar på musik och gör nå förbannade skyltar? Det är nog det tråkigaste projektet jag någonsin har varit med om. Vem tusan lär sig någonting utav det här? Inte jag iallafall. En uppsats och 5st skyltar är i princip vad mitt projekt består utav. haha, och hur länge har vi det? 5-6 veckor? Haha det är löjligt.



Jag hörde iallafall på radion igår att forskarna hade kommit fram till att igår var den mest deprimerande dagen på hela året. Och hur dom hade kommit fram till det, det vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Erika

Snygg skylt. Om man ändå var lika bra som dig på sånt där.

2009-01-20 @ 12:28:16
Postat av: Malin

Äsch, det är inte så svårt! :D

2009-01-21 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback