Crusing

Crusing i Bollnäs ikväll, vilket betyder fest för dom allra flesta kan jag tänka mig. Men inte för mig, har ingen stor lust känner jag, jag kan spara mig till bättre tillfällen. Så jag och Elin bestämde att vi skulle kolla på film och bara sitta och ta det lugnt, kanske ta en prommenad ner till stan där crusingen ska hålla till om vi får lust. Det är ju alltid någonting iallafall.

Igår kom Mathias hit en sväng när han hade rast, och vet ni vad han kom med? -En digitalfotoram.
Att en sån grej kan göra en så fascinerad, det är just bara det att det blir som ett bild spel på en liten tvskärm. Hur enkelt som det än låter, så är det faktiskt jätteroligt & snyggt. Dessutom kommer ju alla bilderna som jag har till användning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback