GratisMode.se

Har ni hörttalas om att man kan få gratis kläder igenom några enkla besök på olika internet sidor? När jag hörde det lät det som något slags knep för att lura oss på pengar. Men faktiskt inte. Jag tittade runt på en massa sidor vad det stod om de olika gratis sidorna som man skulle få såkallat gratis kläder ifrån, och vad jag hittade så verkade det rätt lugnt.
 
Det finns olika alternativ att samla poäng på såsom bjuda in vänner, delta i olika undersökningar, besöka internet sidor eller som jag gör nu, blogga om det.

Så det hela går alltså ut på att man ska samla ihop poäng för att sedan växla in poängen till ett presentkort på valfritt ställe/butik, som bla H&M, MQ, SIBA, Cubus m.m.  Klicka
här för att komma till regristrering hos gratismode.se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback