Twilight

Ljudet av ditt hjärta är snart avklarad, jag har läst mer än hälften och om jag fortsätter och läsa i den här takten kommer den att ta slut någon någon den här veckan eller nästa, vilket då innebär att jag måste ta och köpa nästa bok, Så länge vi båda andas.  Sen får jag ta tid på mig för boken där på har inte ens kommit ut än. Den boken kommer att vara Edwards sida av historien.

Jag förstår inte hur någon som jag har kunnat fastnat för att läsa, jag som aldrig riktigt har haft intresse för det. Så det är tydligen någonting väldigt speciellt med den här serien.

Det rycktas även att Lee Safar ska ha med en låt i kommande film, New moon.
"Im here"
Ganska så bra låt faktiskt, så vi får väl se om den dyker upp i filmen i november eller inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback