Slutspurten.

Nu jävlar är det slutspurten för mig. Så mycket som jag har hunnit med den här veckan tror jag aldrig ens jag har gjort tidigare. Jag har gett mig fan på att jag ska ha bästa betyg som möjligt i foto, och om jag ska ha det så kommer det att kräva en hel del eftersom jag har missat en massa fotolektioner nu på slutet och att vi har haft lov osv. Så nu dom senaste dagarna har jag suttit och skrivit för det mesta, bland annat om upphovsrätt & lite smått hur allting på kameran fungerar. Utöver det så har jag det praktiska, alltså fotandet kvar. Vanligt/ovanligt, vinklar & perspektiv, livsviktigt och sist 4x4  OCH en lite mer "kreaktiv bild." Dessutom har jag endel att göra på sista lektionen på torsdag att göra, bland annat förklara hur jag tänkte när jag tog den "kreaktiva bilden" eller vad tusan man ska kalla det. Sen har vi idrotten, vilket är en rapport om hur vi har upp nått alla de olika målen osv. I engelskan har jag bara det muntliga kvar, vilket inte är så mycket att förbereda sig på.  Och sist så har jag ett samhällsprov om hur rättskedjan ser ut, vilket jag nästan glömt bort helt totalt.

Så alltså har jag endel att göra. Men det är det fan värt. Två veckor kvar nu bara, sen är det att ladda batterierna nån vecka eller så sen är det bara att sätta gång med teorilektionerna & körlektionerna i hudik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback