Tisdag 10 november - @school

Sitter och håller på med affisch till arrangörs tvåorna, lämpligt nog ville dom ha en affisch som hade "nå bokaktigt" i sig och jag gjorde ju faktiskt en vector bok förra året som jag kan ha nytta av nu. Dock är det väldigt svårt att få vinklarna på sidorna att se verkliga ut. Men lite ska man ju ha att jobba med som sagt.

Och om ni undrar hur bao smakade som jag sa att jag skulle äta igår, så kan jag säga att det var ingenting för mig. Det första som slog mig när jag tog i den var att den liknade en fogmassa klump. Och varför? jo för att när vi fick våra fönster utbytna så var ju självklart fröken Sandström där och pillade på allting och för att få fast fönstrena så hade snickaren avnändt fogmassa, vilket jag blev jättenyfiken på och skulle känna på. Och självklat hade det inte torkat riktigt just då när jag kände. Så därför kan jag jämnföra bao med det. Lika segt och klibbigt.

en liten fråga, är det konstigt att man känner att det bubblar strax nedanför revbenen när man andas emellan åt? Det känns jävligt knepigt måste jag säga iallafall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Naj jag vet inte om du missat något, eller? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback