Onsdag 28 oktober - Gävle

För första gången på måånga år så har jag införskaffat mig riktiga vinterskor. Tidigare år så har jag vandra i vanliga tennis skor, vilket jag annars ha tyckt funka rätt bra ändå. Men hur som helst så kan det vara lite varmare med riktiga. Det blev dom skorna jag hade tänkt mig, dom svarta med luddet innuti från Dinsko. Och förutom skorna så köpte jag ett linne ifrån Cubus som jag tidigare har kikat på.

Imorgon gäller det att fixa det allra sista inför Halloween, (som nu blev ändrad i sista sekund, så nu hamnar jag och Maria hemma hos en gammal klasskompis till oss) bland annat ska jag kika efter lim till ögonfransarna, och kanske någon fintopp som passar till det jag ska vara, och om inte jag hittar någon blir det att sy om en klänning som jag tänkte från början att jag skulle ha.

Och ja, designen ser ni ser lite annorlunda ut nu igen. Just nu så kan jag inte göra så mycket mer just för att vi varken har ps eller ai på datorn, men det kommer innom en snar framtid. Så ni får stå ut med det här ett tag!


 Jag har skrapt ihop en ny spellista på spotify över dom låtarna som har flödat ut ur mina högtalar
 mest det senaste tiden. Så jag tänkte vara snäll och dela med mig av det goda, så varsegod gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback