Söndag 25 oktober

Ändrade planer inför ikväll, Maria kom på att hon skulle dömma innebandy imorgon så vi skippade kvällen och morgondagen, tar det på onsdag istället.

Tisdag klockan 08.00 ska jag iväg till tandläkaren och fixa till min tand som jag bet sönder i fredags. Halva insidan av tanden längst in är borta, så jag antar att dom kommer att få slipa och fylla igen det. Usch, jag har redan ångest över det, egentligen är det kanske inte så stor grej att vara orolig för, men jag är ju som jag är, så jag är det ändå.

Så när jag ändå är uppe i tid hade jag och mamma planerat att vi ska åka ner och hälsa på min syster i gävle som jag sa senast igår, men det beror också som sagt på vad det blir för väder. Men man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback