Onsdag den 23 september

Jag måste börja med att säga att Mathias fyller år idag, så ett stort grattis till honom! Ska hem till han sen efter att jag har ätit och gratta han med presenter. :D

Visst nämnde jag tidigare att jag hade fått ett presentkort på
gratismode.se? Jag testade det idag och det funkade kanon! Köpte en plånbok som var hur söt som helst och ett armband. Men armbandet ska jag lämna tillbaka för att det var alldeles för stort. Men plånboken var verkligen jättefin. Kanske, kanske att det kommer kort på den senare.

Jag kan också meddela att jag håller på med en ny design till bloggen. Kom på det häromdagen att nu när jag har klart projektet i skolan så kan jag jobba med precis vad som helst. Så jag påbörjade den lite igår. Men förvänta er inte att det ska dyka upp nu någon dag, utan det kommer nog att ta ett tag ändå. Jag är lite sådär seg när det gäller att få till alltihopa. Så vi får se när det dyker upp, men förhoppningsvis inte allt för länge. Jag är grymt trött på den här rosa/lila färgen som jag har nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback