Årets första grillning är avklarad!

Brak-middag kan man nog kalla dagens middag. Grillat kött, potatissallad, sallad och kokade majskolvar, kan ni ana hur ljuvligt det smakade?

Hur det gick på nationella idag var väl kanske inget att skryta över precis.. det gick väl hyffsat, men kunde väl ha gått bättre ifall jag inte blev så nervös (som vanligt när det kommer til att hålla något slags muntligt anförande för en grupp) haha jag känner mig så löjlig, man borde väl kommer över det någon gång tycker man, men icke. Det vägrar försvinna från mig, typiskt nog. Men en av anledningarna till att jag blir så pass nervös är för att jag hela tiden ska försöka ha kontroll på hur och när jag ska säga vad. Det hade nog gått bättre för mig om jag inte alls hade något papper framför mig som jag kan småglutta lite på om jag kommer av mig, tror jag iallafall.

Nu blir det teori-plugg.
Studenten är mitt mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback