Jaha, där var den studenklänningen..

Har jag sagt någon gång i de tidigare inläggen att jag hittade en vit klänning på Tradera som jag ville ha till studenten?

Isåfall har jag sagt det nu. Så i lördags när vi ar ute i forneby på "påsk-fest" så satt jag och lurpassade på klänningen eftersom den skulle gå ut då samma kväll, och när det var ca en kvar kvar la jag ett bud och fick den tillslut för 93kronor. Så jag väntade på ett vinnarmail ifrån hon som la ut annonsen, men jag fick aldrig någonting så jag hörde av mig till henne i måndags och frågade om hon hade glömt bort mig.

Och kan ni gissa vem som skickar mail idag om att jag ska betala 250kronor för en studentklänning? Hon som hade lagt ut studentklänningen som jag la bud på i lördags.

"hej nej då ingen krångel hos mig är det inte, men jag säljer den gör 250kr, änrdade summan men det gick inte, om det är okej så kan du få den :D"
 
Så mamma ringde och pratade med henne och sa att hon förstod vad hon menade med mailet och att hon inte kan höja priset om auktionen redan är avslutad eftersom ett bud är alltid bindande och om hon inte håller det, så skulle i bli tvungna att lämna dåligt omdöme.  Men då hon sa att hon hade sålt den till någon annan för 250kronor och sedan sa hon tack och la på. Och tydligen var det någon utlänning dels med tanken på hur hon hade skrivit i mailet och hur hon hennes svenska var så dålig.

Dumhuve.


Så nu är jag ute på jakt efter en ny klänning.


Kommentarer
Postat av: Linda

men fyfan vad tråkigt. och vilken jävla bitch "jag ändrade summan" det kan hon ju inte göra på en auktion :P

2010-04-07 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback