Onsdag och snart helg.

Hör och häpna, jag sprang inte till bussen idag heller. Jag kunde gå i lugn och ro, (Hann dock inte knyta skosnörena, haha, eller också kanske det var mer att jag glömde det.. vet inte riktigt.. ) var praktist inge stress alls imorse, vaknade som vanligt vid 05:50 gick och duschade sedan gick jag till mormor för att släppa ut Maja som hade varit själv under natten, men som räknat så ville hon inte vara ute så hon följde med mig hem igen, där det blev morgonmys med frukost, tidning och P3. Inte helt tokigt.

Läste om hur eleverna på elprogrammet på Torsberg hade satt upp en övervakningskamera över ett skatbo som finns alldeles utan för skolan. Då när jag läste det kändes det lite som att dom inte har så mycket att göra, jag menar, studera skator, när man går elprogrammet? Haha men visst, det var väl en rolig idé ändå antar jag..

Här är iallafall länken för er som är nyfikna på hur skatans "lya" ser ut.
http://www.torsbergsgymnasiet.se/blogg/?p=1510


Glömde ju nästan bort det viktigaste!!
jag klarade fas F idag på teorin, den förbannade fasen, jag lyckades äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback