Påskhelgen över och jag lever fortfarande

Påskhelgen är över, har varit rätt full rulle kan man nog säga. Fick lov i torsdags, fredags fest i Arbrå/Forneby, lördagen bestod av sittandes ute i forneby fram tills vi fick för oss att åka hem och ta det lungt, Söndags blev det fest igen och även utgång denna gång. Första söndagen jag har varit ut på krogen för iövrigt och första gången jag var in på krogen med Maria, haha. Dock var det väldigt klent med folk, men det är väl antagligen för att alla var ute på fredag och lördag och inte orkade köra en tredagars. Men det funkade ändå. Och igår var det påskmat på menyn inne hos mormor, så hela släkten var dit och åt sedan gick vi in till oss för att äta födelsedagsfika eftersom mamma fyller år idag. 
Så nu är det nog första dagen sen i torsdags jag inte har någonting planerat eller där jag är "inplanerad" eller halft iallafall, släkten ifrån Hällbo kommer ikväll någon gång. Men dom är inte så värst många så det blir nog rätt så lugnt.

Har iallafall planer på att plugga lite nu på dagen. Så som engelska, samhälle och projketarbetet med min studentbok, har nämligen stått väldigt stilla med den nu ett tag så lång tid att jag inte ens kommer ihåg själv när jag sist jobbade på den. Men nu har jag letat upp lite insiprationskällor som jag kan få lite idéer av så man kan ju hoppas på att det kommer gå lite bättre nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback