Dag 21 - Ett annat ögonblick

Ett annat ögonblick? Oj, det blir bara svårare och svårare..Men ja, eftersom jag var inne på det där med att vi åkte utomlands med hela släkten var ett roligt ögonblick jag kommer ihåg så fortsätter jag på samma spår med att åka utomlands. Det var när vi åkte till Bulgarien, det var på hösten då när det precis hade blivit lite smått kallt här hemma så bestämde vi oss för att åka bort till lite värme, men ack, det var varmt två och en halv dag av sju dagar vi var borta, dom två första och sen den sista dagen när vi skulle åka hem, det var verkligen typiskt, haha. Kommer ihåg att vi fick pylsa på oss allt vi hade med oss.  

Men istället för att ligga på straden och bränna sig, så åt vi en massa god mat och kikade runt på olika grejer istället som vi kanske annars inte hade sett! Så det var ju kanske lite tur i oturen på något vis. Men ja, jag hade nog tyckt att det kunde ha varit lite varmare ändå! Hade ju inte skadat precis! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback