Daddy, Daddy Cool

Jag kanske inte har nämnt det, men vi har skaffat en till bil eftersom pappas svart/gråa volvo blev helt paj nu på jullovet på grund av en blikrock. Han hade sån otur, han stod still med sin bil medans två andra körde in i varandra och som sedan åkte in i pappas bil. Men ja, hur som helst, han var iväg till Edsbyn förra veckan tror jag det var och köpte sig en ny Volvo, den här gången en silvrig kombi. Och varför pratar jag om detta nu? Jo, för han lyckades äntligen hitta vart cd "intaget" är, haha. Så nu när han var och hämtade mig på stationen när jag hade kommit med bussen så åkte vi och lyssnade på Daddy Cool på rätt högvolym just för att han hade också upptäckt att han hade en rätt så hyffsat bra stereo i bilen. Man mådde bra inombords när man satt där med han.  Jag har tyckt rätt synd om honom eftersom han var så nöjd med den gamla Volvon, men nu vägde det här upp rätt så mycket. Han är nog minst lika nöjd med den här som den gamla.

Jag ska ta ett tappert försök ikväll att få klart 24-timmar, jag har hittat låt och allting som jag ska ha till, som jag verkligen gillar också, älskar introt.
Joshua Radin - Sundrenched World


Kommentarer
Postat av: Linda

aw, härligt att pappa är nöjd med nya bilen ;)

2010-01-27 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback