Dagen efter

Dålig uppdatering nu dom senaste dagarna kanske, men jag har haft rätt mycket för mig, dels av skolan och annat på fritiden, sen kan det också beropå orken också.

Fredagen åkte jag till skolan och fixade naturkunskap- och ledarskapsuppgiften, sen tog jag och Helen en tur på stan. Kände att jag var värd det, sen tänkte jag att jag skulle hitta någonting fint tills jag skulle till Erika, dock gjorde jag inget sånt fynd. Blev bara att jag köpte ett par jeans, örhängen & hängsmycke från ur och penn, plus ett par fina trosor piece trosor. Så det blev ju inte helt dumt ändå. Senare på kvällen blev det film tittande.

Lördagen, igår, skjutsade mamma och pappa mig till Erika i Ljusdal där vi käkade mat och myste först innan vi åkte ner till Erikas pojkväns kompis, inne i stan. Där vi satt framåt 12 tiden tror jag det var, sen gick vi till Järnvägs och snurrade runt i några timmar sedan tillbaka till där vi var innan. Och jag kände då att jag verkligen inte kommer må bra imorgon, jag hade nog fått lite mer än vad jag behövde. MEN, jag mådde inte så värst dåligt imorse när jag vaknade. Visst, jag hade ont i magen och var nog fortfarande lite full då när jag vaknade första gången vid 8 på morgonen, men jag mådde inte dåligt. Dock nu på kvällen har jag mått rätt dåligt.. somnade för ett tagsen vid tvn och vaknade av att pappa började dammsuga, men jag tror den lilla stund jag sov hjälpte till lite ändå. Jag kan ändå säga att jag tackar att vi går halvdag imorgon och sen är ledig på tisdag-onsdag. Känns som om jag måste repa mig lite, haha.  Onsdag har jag förresten fått klipptid, äntligen. Så vi får se vad det blir för nått av det hela. Annars så kan jag lata mig rätt mycket.


Någonting som var så synd med hela det här med att jag inte kom iväg på "Barn i fokus" som några tjejer ifrån min gamla klass, Hannah & hanna, har gjort som UF arbete. Som är till minne av våran klasskompis som dog i cancer när vi gick i sexan, Veronica Jonsson. Pengarna dom får in går i sin tur till barncancerfonden.
Hoppas verkligen på att allting går bra för dom

Läs mer på
http://helahalsingland.se/bollnas/bollnasc/1.1754193





Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad tråkigt att du inte kunde komma. Ja helt sjukt, känns så himla bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback