18 januari

Projektstarten kom igång idag, dvs att vi började planera vad vi ska göra under dom här 4-5veckorna fram över. Det vi kom fram till var väl att vi skulle göra någon tidslinje över ett självvalt ämne, som tillexempel tryckindustrin,  från big bang och fram tills idag. Så det känns rätt okej, sen ska vi förmodligen åka på Järvsö Zoo på ett studiebesök, vilket också känns rätt så skönt om man säger så, haha!

Kom idag underfund med att fördelen med att gå i en klass med folk från över allt som man egentligen inte har så mycket gemensamt med är att man får höra en massa olika grejer om allt och ingenting i princip.

som idag fick jag höra talas om att en resturang i Spanien serverade flygande tortellini, av Gry, som hade i sin tur hört det från hennes mammas jobbarkompis sons kompis. En grej som lät helt knäppt då när jag hörde det, men det Gry övertygade mig om att det verkligen var sant igenom att ta reda på vad resturangen hete och vad han som tillagade dem hete.
Dock låter det ju ändå helt knasigt. Det tåls att ta reda på mer om man säger så.

Känns för iövrigt som om jag ska försöka komma i tid i säng ikväll, har sån huvudvärk att det gör ont i öronen. Körkortsteorin får vänta tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback