Flirtkulor och virknålar är ingenting att rekommendera

Måste berätta om min lilla olycka som hände här ikväll.
Det var så att jag skulle göra ett hål i en flirtkula och dum och lat som jag var så tog jag en virknål som låg på bordet och gjorde hålet med. Dock var det inte alls en smart ide eftersom det resulterade i att jag hade virknålen in i min tumme så den satt fast, verkligen satt fast. Till en början blev jag så förvånad över det eftersom en virknål är ändå rätt så tubbig, så jag satt praktiskt taget bara och kolla på det innan jag fattade vad som hade hänt och det var väl då jag försökte få ut den ur tummen också. Men det var ju lättare sagt än gjort. Jag hade ju som sagt sån otur att jag hade en virknål i fingret, vilket då med för att det är som en liten krok längst ut på nålen, så jag var ju tvungen att snurra på virknålen för att hitta hur böjen satt så att jag sedan kunde dra ut den. Och jag kan ju säga att det inte alls var nå trevligt. Men tack och lov så fick jag ut den rätt så smärtfritt, eller ja, helt och hållet om jag ska vara ärlig. Värken har dock kommit krypande på nu såhär i efterhand.

Men, jag lever och jag har ingen virknål i tummen. Så jag antar att allting är bra nu. Små läskig upplevelse bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback