Rapport ifrån islandet

Har alldeles nyss ätit frukost och hade bara tänkt kolla meljen för att sedan hoppa in i duschen eftersom jag ska ner på stan igen senare och hjälpa Mathias med att välja ut ett par glasögon, eller ja, bågar. Så vi får väl se hur det går, det finns ju som sagt endel att välja emellan.

Åkte ju till Linda i måndags för att kolla på filmen Avatar som vi hade beställt biljetter till. Men vi hade endel tid att döda innan. Bion skulle inte börja förrens vid 9 på kvällen och jag kom dit vid 12 så vi åkte iväg till Valbo med bussen och gick runt och kollade en massa där och åt mat innan vi åkte tillbaka in till Gävle vid 6 tiden. Köpte en tröja på cubus som jag har sett på internet men aldrig i butiken, så äntligen blev den min, haha. Sen köpte jag 3par örhängen, en tshirt och en kofta. Så jag blev några hundralappar fattigare, men jag blev ju däremot några klädesplagg rikare. 

Filmen var bättre än förväntat, supersnygg film, inte bara att se på utan även också hela idén med den. Så den om någon film, blir att köpa när den kommer ut!

Förutom filmen och shoppningen så såg jag två kändisar. Marlena Ernman och Rolf Lassgård. Förresten, idag är det -27 i lilla Bollnäs. Det är rätt kallt.


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

ser att du lyckades fixa till det :)

en del saker kan ju bara gå en på nerverna :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback