Skillnad på Victoria och Victoria?

Kom och tänka på en grej nu när jag satt och kikade på MTV Movie Awards, ni som har sett Eclipse, såg ni någonting annorlunda med Victoria?

I dom tidigare filmerna (Twilight & New Moon) har Victoria spelats utav Rachelle Lefevre men som nu i Eclipse har blivit ersatt med skådespelaren Bryce Dallas Howard. Jag nämnde nog det här för några månader sen när det kom upp dock har jag ingenaning varför det blev bestämt att dom skulle byta skådespelare på Victoria.
Nu dock efter lite efter forskning så tror jag att jag har fått grepp om det.

Enligt Summit så är det pågrund av att Rachelle var med i inspelning av filmen Barney's Version som började sin inspelning samtidigt som inspelningen av Eclipse pågick, som vilket i sig gjorde att det gick ihop med de inspelning scheman som fanns. Det gjorde att Summit valde att ersätta henne. Rachelle har i sin tur själv gått ut och sagt att hon blev lika förvånad över Summits beslut som vi andra. Hon säger att hon aldrig kunnat föreställa sig att förlora ett 3-månaders jobb på grund av 10 dagars inspelning på ett annat ställe men att hon är tacksam för fansens stöd o sårad av Summits beslut att gå vidare utan henne.



Det var någon gång i våras som jag fört fick höra om att Victoria skulle få spelas av en annan skådespelare och då tänkte jag att det kommer dom aldrig att lyckas med, jag blev lite små nojig över att hela filmen inte skull bli det samma vare bytet av skådespelerska. Men det gick faktiskt helt okej att kolla, det var inte alls lika illa som jag trodde att det skulle vara. Det är nog faktiskt så att om man inte vet om det, så tänker man nog inte heller på det. Men som sagt även fast att det kändes lite riskabelt att byta skådespelerska sådär mitt upp i, så var det helt okej, konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback