Inhandlat

Kan ju säga att det här med stressen verkar aldrig ta slut. Hela tiden är det någonting som händer eller som jag måste fixa. Nu idag var jag tvungen att åka ner på stan för att skriva in mig på arbetsförmedlingen sen trodde jag att jag hade tandläkartid men det visade sig att jag var nästan en hel månad för tidigt, jag skulle dit den 1 juli. Så jag gjorde lite andra nödvändigt heter då, köpte bland annat en ny hårtork som verkligen var behövligt. Har lånat mormors hårtork i ex antal veckor, så det kändes som ett alternativ att köpa en egen nu.

Sedan blev det även ett par skor, kanske inte alls lika nödvändiga men dom var jättefina sen var det ju dessutom länge sen jag köpte skor och sen tänkte jag att jag kunde unna mig det nu när jag har tagit studenten. Hittade också sista boken i Twilight serien. Så nu ska jag ta mig i kragen och börja läsa alla böcker om ifrån början för att friska upp minnet lite och dessutom lagomt till den senaste filmen kommer ut på bio, Eclipse. Sist när jag läste så stannade jag upp vid Eclipse boken eftersom jag inte vågade läsa hela förrens jag har sett filmen, haha men nu känns det som det inte spelar så stor roll nu när det ändå är biopremiär för den.


Kommentarer
Postat av: Nicolaiyvonne

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback