Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek? Min första riktiga kärlek måste vara en kille ifrån Dalarna som jag lärde känna, en kille som orsakade väldigt mycket, både ris och ros om man säger så. Var verkligen ett tag så att jag svävade på små lätta rosa moln bokstavligen. Detta var någon gång runt när jag gick i 7 eller 8 vad jag vill ha för mig.  

Ett minne som jag har speciellt är när jag skulle iväg på konfirations-resa till Polen & Tyskland (var bland annat på olika koncentrationsläger både i Tyskland och i Polen), var någon gång då vi hade träffats i några månader och jag kom ihåg att det verkligen tog emot att åka just eftersom jag visste att han var hemma, skulle ju trotts allt vara borta 10dagar vilket då kändes som en evighet. Men som plåster på såren så fick jag en kudde av honom med ett örngott med ett stort hjärta på med texten "jag älskar dig" som han dessutom hade sovit på den senaste natten och när jag åkte sa han "när du saknar mig som mest, krama kudden. Jag kommer vara här hemma och vänta på dig"

Det var nog vår/sommarkänslorna som var i farten, mycket mer än så var det nog inte.. Till hösten blev det inte att vi träffades något mer eftersom han flyttade och jag, ja jag hade fullt upp med annat. Sedan träffades vi igen sommaren efter, men alldeles vid fel tillfälle.
Men så här nu i efterhand vet jag att det inte hade funkat, det kan vi nog säga båda två, det var nog helt enkelt vår/sommarkänslorna som tog över en stund ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback