Dag 06 - Min dag

Min dag bestod av att vi firade min mormor som fyller 80år på torsdag. Vi hade hyrt badhuset i Kilafors och köpt med oss en exotisktplanka och mormor fick följa med helt ovetnandes om allt.
Blev en jättelyckad födelsedag för mormor kan jag tänka mig. Känns iallafall som så när hon sa i bilen påväg dit, när vi lurade henne att vi skulle på resturang och äta
"-hm... ni kunde väl ha hyrt badhuset eller nått, det hade ju varit roligt"

nog hade mormor rätt, det var roligt. Och nog talar jag för oss alla i släkten när jag säger att det känns som mormor kommer leva i all evighet, jag menar, vilken 80åring dyker & åker vattenrushbana med sina barn, barnbarn och barnbarnsbarn? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback