Kort skoldag!

Idag blev det en väldigt kort dag i skolan för min del! Slutade någongång run 12- halv 1, så jag tog bilen iväg och gjorde lite julklappsköp. Börjar faktiskt känna mig lite smått stressas över det eftersom det inte är så himla många dagar kvar nu om man tänker efter. Och vi som ska flytta mitt upp i allt.... hjälp. Planen var det att jag och min syster skulle iväg till Sundsvall förra veckan men det blev inget av, så vi tänkte ge det en ny chans nu på fredag kanske. Om vi kommer dit, då är jag nog garanterad att jag hittar julklappar, lagerhaus finns ju! 

Haha jäklar vad svårt det där med blogglistan var, hålla koll på vilken fråga som ska vara på vilken dag. Hade tydligen missat en fråga/dag tidigare så jag fick göra lite ändringar, så jag tror att det ska stämma nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback