Navigera med Flash

Så här lycklig har jag inte varit på länge! Hade en liten genomgång igår på Flash, om hur man kan navigera med det och som uppgift fick vi att göra en liten quiz som skulle vara klickbar. Och ja, när vi alla satt där och lyssnade på vår föreläsare kändes det verkligen som om man inte alls hängde med i svängarna. Till en början gick det ju bra, men mot slutet när man hade suttit där en timme och lyssnat då började man tappa koncentrationen lite grann.. Hur som helst så lyckades jag i vilket fall få ihop en liten quiz, 02:20. Så nu har jag sovmorgon, vilket inte känns så fel. 

Så jag ska ta och finslipa min quiz lite mer så den ser lite bättre ut, den som jag gjorde är verkligen simpel. 

Och frågan kvarstår fortfarande,
- är det någon som vet hur man kan ladda upp flash-filmer på webben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback