Tröttsam dag

Den här dagen har verkligen tagit ut på alla mina krafter känns det som. Började med att det var så kallt så jag trodde jag skulle frysa och gå sönder på väg till bilen och sen ut från bilen och in till skolan, var verkligen iiiskallt! Sen rullade det på med en föreläsning på förmiddagen, mestadels bara om sånt min tidigare utbildning har gått ut på, lay out. Men försökte hålla min trötta och sega kropp vaken så jag gjorde lite kludd-anteckningar just för att göra nått och inte somna. Och ja, sen kommer vi till det energikrävande på hela dagen, haha, ännu en flash uppgift. Dock var ju kanske inte uppgiften i sig jobbig eller så, det var just den där lektionen som vi gick igenom det på. Våran smartboard hade fått nå fnatt så den flimrade kalasmycket ett tag, så man fick verkligen koncentrera sig för att se vad som stod och jag kan säga er, sen dess har jag liksom inte kommit tillbaka på jorden känns det som. Hela huvudet är alldeles mojjigt på mig.

Så jag tror jag tar och sover nu snart, dessutom tar jag en sovmorgon imorgon och gör klart Flash uppgiften nån annan dag. Hade ju trotts allt fram tills på måndag på oss, så jag har ju lite tid kvar om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback