Stressig dag

Jag kan bara säga en sak, jag och skolans datorer fungerar verkligen inte ihop för tillfället. För det första så hade jag världens problem igår med att skriva ut lovuppgiften, till en början kom det ingenting men sen så när det väl kom nått så tog det evigheter innan det väl skrev ut någonting... Och ja idag? Då blev jag bara riktigt allmänt trött och less. 

Fick en helt oväntat uppgift på morgonen där vi skulle göra en framsida till en bilaga. Fick några fasta punkter vi skulle hålla oss till bland annat bilagans namn och lite rubriker på artiklar. När vi väl fick sätta igång själva att jobba med det så stod det verkligen still för mig. Försökte därför fixa till någonting med just "sju dagar" vilket var bilagans namn, men det gick inge vidare.. Letade bilder, hittade några. Påbörjade någonting just för att ha någonting att utgå ifrån. Och helt plötsligt "Indesign har slutat fungera, stäng programmet" och då var klockan närmare 12:20 och 13:00 skulle allting vara inlämnat och klart! 

Blev så less att jag tog mitt pick och pack, åkte hem och jobbade vid min egna dator ihopp om att det skulle gå bättre och att jag kanske skulle hinna klämma i mig en liten matbit innan jag stack iväg till skolan igen. Och ja, jag hann ju med uppgiften PRECIS, 12:55 var nog klockan när jag lämnade in den. Så då var det bara att packa ihop allting igen och ta med ett äpple som jag kunde äta lite snabbt medans jag fick skjuts av mamma till skolan.. dock 10 minuter försenad... MEN. Jag är klar med allting iallafall, även om dom senaste uppgifterna jag har lämnat in har varit lite motig att lämna in, just för att jag känner att jag inte riktigt har fått till det så som jag skulle... Men jag har tänkt att det är bättre att lämna in någonting, än ingenting alls. Får försöka göra lite lyft med dom kommanade uppgifterna istället.  ^^ 


Tänkte slänga ut lite på vad jag har gjort senaste tiden också så här kommer min så "välgjorda" bilaga som jag fick skrapa ihop idag väldigt snabbt. Typsnittet till rubriken borde verkligen ha varit i en annan, jag tog i princip bara det som poppade upp från början.. Som sagt, inte det bästa jag har gjort..

 


Kommentarer
Postat av: Eirikandrine

Your website is extremely interesting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback