Vart tar alla fredagar vägen?

Förstår inte vart alla fredagar tar vägen, alltid när jag vaknar så tänker jag att jag ska hinna med att göra en massa, men så slutar det ändå med att man inte har gjort någonting, men ändå på något vis så har man haft fullt upp hela dagen, - som idag. 

Börjades med att jag kollade lite över vad jag skulle hitta på våran serietidnings uppgift samt vad jag ska göra för nått i flash utan min logo. Var ner på stan sen och kollade på tapeter med mamma, åkte in på mobackes & köpte en ljuslyckta, kom hem, insåg att lycktan hade färgstänk som inte gick bort, åkte tillbaka och bytte, kom hem, åt lite mat, och började packa ihop lite grejer jag har sålt på Tradera. Och ja, nu blev jag precis klar. Och hur mycket är inte klockan nu? Närmare halv 5... Så nu ska jag verkligen sätta igång med att jobba! eller ja, MÅSTE göra det!

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: dom är från kappahl :D



kramar<3

/kokorochan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback