Fullrulle

Har haft väldigt lite ork nu om dagarna när skolan precis har satt igång, inte för att vi har haft jättemycket att göra eller så men det har liksom blivit ansträngande att försöka få in all information vi har fått varje dag. Tror mitt huvud har legat på lat sidan hela sommaren när det gäller att ta in information, känns som så iallafall.

Men hur som hels så rullar det hela med skolan på galant, trivs som fisken i vattnet och tror jag kommer att utvecklas bra mycket under dom här två åren, jag har ju som sagt ett litet försprång med 3årig grafisk utbildning i bakfickan också som kanske inte alla andra i min klass har, eller ja, det finns ju några, men inte några som har en sådan rykande fräsh utbildning, haha jag är ju som sagt en av dom yngsta i min klass. Men det känns faktiskt rätt bra, jag tror att man kan lära sig mycket av resten av folk i klassen också eftersom vi verkar ha så spridda åldrar, alla har ju varit med om olika saker och säkert saker som man kan dra nytta utav. Så det här blir nog bra. Har för iövrigt varit orolig för nollningen hur den skulle se ut, men den blev rätt lugn, nästan för lugn. Vi fick nämligen idag i uppgift att göra en serie, där var och en i gruppen skulle rita en egen seriefigur och sedan skulle vi sammanställa dem så att det blev en serie av det hela i slutändan. Så imorgon klockan 11.00 sker redovisningen av detta. Känns helt okej, min grupp hann ganska så mycket idag så det ända vi behöver göra imorgon är att scanna in allt i en dator sen är det klart!

slänger in några filmer som jag annars har sett nu iveckan och faktiskt filmer som jag kan tipsa om, jag gillade dom verkligen! Grown ups, The lovely bones och Prince of persia.


Kommentarer
Postat av: viccan

är " lovley bones" bra ?

Postat av: Lizzy

Jag frågar samma som personen ovanför, var The Lovely Bones bra? :) Började läsa boken men orkade verkligen inte läsa klart för den var så seg.. Hoppas på att filmen är bättre!

2010-09-06 @ 21:37:03
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback