Konsten i att "rädda" ett orginal

Känner verkligen att det här med att kliva upp på morgonen börjar kännas lite småsegt nu, haha dock är det ändå ingenting jag klagar över, om jag inte hade gjort det hade jag ju förmodligen ruttnat bort med tanken på hur sommaren såg ut, - sova på dagen och vara vaken på natten. Kan ju vara skönt att göra det någon gång ibland, men inte hela tiden. Det blev rätt drygt mot slutet innan jag började i skolan måste jag säga, haha.. 

Hur som helst, dagen började med en fortsatt introduktion i HTML och CSS, den här gången med hur man skulle gå till väga för att skapa 3 kolumner, 3 sidor som är länkade i varandra och få lite begrepp om hur den sk "container'n" skulle fungera.. Trodde jag skulle bli sjuk ett tag. Men jag lyckades tillslut efter mycket om och men!
Fick även endel retusch-uppgifter där vi skulle använda oss av olika metoder för att laga ett gamlat foto. Detta är ju någonting jag har jobbat lite med sen innan så det var ju inte helt nytt, men det kan faktiskt vara skönt att färska upp sitt minne emellan åt, jag får helt enkelt se det som en bonus att jag får lära mig det en gång till.
Slänger upp en bild på en av fotografierna jag har "lagat." Kommer fler såsmåning om, håller på med två till också, en som är i princip klar och en ja, som kanske var lite klurigare och som kommer ta lite längre.. Men ett smakprov får ni iallafall! :D


Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

Snyggt :D

Postat av: Elin

Fasen vad bra det blev:D



Svar: Ja, det finns jättemånga! Varsågod:D

2010-09-16 @ 17:06:32
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Duktigt!!!

2010-09-17 @ 12:43:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Bra gjort! :)

2010-09-27 @ 19:24:44
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback