Kalla vinter väder

Var meningen att jag och Maria skulle ta en tur till Bollebacken idag och åka lite skidor, dock när jag såg att det stod -16 på termometern så kände jag lite att det tog emot. Så vi bestämde oss för att ta en tur på stan istället för att frysa arslet av oss i en backe. Kommer ju antagligen att bli varmare så småningom så det är väl skönare att åka då istället för nu när det är kallt.. 


Har tagit och börjat på med våran lovuppgift nu också, eller ja, snarare började om på den. Hade, eller ja vad jag tyckte i början, en jättebra idé till filmtiteln "Kairos röda ros" dock så sket sig den ganska så rejält. Så nu har jag bytt film titel helt och hållet och börja om på nytt. Slänger upp en bild senare när jag är klar med den! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback