Karta


Det här är dagens arbete, en illustratior uppgift som bestod av att vi skulle rita en karta. Och ja, det är som ni ser "mitt  bostads område" kopierat från Eniro.se dock så var kartan rätt tråkigt eftersom husen inte var utplacerade, det var bara hus nummer.. Men jag ordnade upp det där, iallafall med vårat hus!

Kan ju inte riktigt säga att det var roligt, men rätt avslappnande, dessutom fick vi lära oss lite om hur man gör egna penslar och hur urklippsbana fungerar, så det var ju iallafall användbart!


Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Var det nått ni var tvungen å lämna in? Så jag måste göra det senare tänkte jag?

Postat av: Caroline

vad gulligt ditt hus blev! :D

2011-01-21 @ 20:30:10
URL: http://viibollnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback