Torsdag

Jag drunknar snart i berget av uppgifter, det bara öser på, inget stopp liksom!
Och jag som hade planer på att göra en lite nyare bloggdesign.. men det kan jag ju glömma nu iallafall, haha, finns verkligen inte tid till. 

Fick yttligare en uppgift idag, en Indesign uppgift där vi ska göra en omdesign på ett uppslag och en annons. Har ioförsig fram tills på torsdag innan den ska vara färdig, så det som jag har liggandes nu sen tidigare i veckan kommer garanterat att gå före i kön. Det är som jag skrev i tidigare inlägg, en powerpoint-presentation och ett fotomontage. Har kommit igång lite med presentationen, men ja fotomontage står verkligen still!
Ska försöka att ta det lugnt ikväll inte göra ett dugg, inte plugga och speciellt inte tänka, bara slappa, kika på film och äta popcorn.. ihopp om att jag kanske vaknar imorgon med lite idéer... 

ÅH förresten! NU är min garderob klar! Fick klart det igårkväll, så nu är allt på plats igen! Får slänga upp en bild senare när det finns tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback