Tapeter & målarfärg

Kom precis in innan för dörren efter ha varit ute och åkt lite med mormor & mamma. Köpte bland annat två små sink-hinkar till mina blommor för 10:-, helt okej pris, haha. Så nu har alla mina blommor fina blomkrukor! Och ja, jag kan väl säga såhär, det ända som jag verkligen kan säga att jag har kommit in i i nya huset, det är just mitt fönster, där är allt som det ska, resten av rummet består fortfarande av en ända stor röra känns det som. Visst har alla kartonger och allt försvunnit nu, men ja, jag har liksom inte kommit underfund med hur jag ska ha allting, så det har liksom bara blivit att allt står där det stod när vi flyttade hit grejerna.. 

Hur som helst, köpte även tapeter till mitt lilla "walk-in-closet" och lite färg. Kliar verkligen i fingrarna nu att få sätta igång, problemet är att jag inte vet vart jag ska göra av allting som är inne i garderoben medans... Om det inte vore så att hela tjocka släkten ska komma till helgen och fira mig och min syster (45år kalas, Linda fyllde 25 i december och jag fyller 20 nu i februari) så hade jag inte tvekat att slängt ut allting, men ja, känns kanske bäst om jag väntar tills söndag iallafall, då har dom ju varit här och då slipper dom se röran. ;)

Här är iallafall tapeten, ljusgrå med vita, silvriga och gråa blommor! Sen färgen är samma gråfärg som bakgrunden på tapeten.  Köpte även två fina ljuslyktor, vet dock inte riktigt vart jag ska ha dom, men jag ska nog hitta någon plats för dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback