Pimp my nails

Gick loss på nagellack ihelgen då när det var tråkigt väder och då när jag inte hade någonting bättre för mig. Gjorde först på alla naglar, men det blev liiite för mycket tyckte jag så det slutade med att jag "marmorerade" en nagel på vadera hand istället.

Här använde jag mig utav Depend 024 & 039, mina favoriter!  Inte världens snyggaste foto, lite grynigt sådär och rätt tråkig. Upptäckte även nu att jag hade lyckats skrapa bort lite nagellack, men vad begär man av ett lack som kostar 25kr? Fast å andra sidan, då kan man variera sig rätt mycket istället å det är ju bra!


Dagarna rullar på som vanligt annars, jobbar och sliter, kletar lite med svartlim & gjutmassa och limmar fast mig i skrivbordet. Allt är som det ska. 

Kommentarer
Postat av: LIENE

Snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback