Dag 11 avklarad, 24 dagar kvar!

phu, tog en snabbstädning nu efter att ha varit ner på stan och hämtat ut ett packet från H&M och efter att ha varit hos mormor ett tag. Känner mig inte alls lika trött och hängig i kroppen nu som jag var förra veckan efter att jag hade kommit hem från jobbet, så det känns skönt att man orkar göra nått istället för att bara ligga som en strandad val i soffan hela kvällen. Hur som helst, så tog jag som sagt en snabbstädning, insåg att jag borde ta en liten dammning i min lilla walk-in-closet nån dag, insåg också att jag borde ha fler galgar till mina kläder, har inte märkt av det tidigare, men nu när det är sommar så vill man ju ha sina linnen och sånt uppe också, nu när jag verkligen har plats också så gäller det väl att uttnyttja det? Eller? Ska iallafall ta och kika om jag kan hitta några fler galgar här hemma någonstans, om inte annat så finns det väl billiga galgar lite här och var.. 

Förutom det, så hade jag nog inte så mycket mera. Eller jo, någon som vet hur man kan platta ut skedar? Hittade nämligen lite småpyssel på Ockelbomarknaden ihelgen som jag vill testa på! ^^ Ska på sked-jakt imorgon med mormor hade jag tänkt, haha. Leta fina skedar och göra en massa fina..... ja, vadå? Det får ni se, om jag lyckas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback