Midsommar

har verkligen varit helt slut när jag har kommit hem ifrån jobbet om dagarna, det är inte många knop man orkar med  på kvällen och att gå och lägga sig vid 9 tiden var helt underbart, haha. Har fått suttit och gjort usb hubs nu dom sista dagarna och jag är nästintill självständig nu med! Känns skönt, hatar att hela tiden behöva fråga om hjälp. Igår fixade jag ihop ca 40st som ska skickas iväg på tisdag tyckte jag dom sa, efter det kommer yttligare 40st som ska vara klar tisdagen efter, så nog har jag att göra. Fick min första lön igår med! Blev glatt överraskad, känns väldigt bra att få lite påfyllning på kontot nu känner jag.

Konstigt nog, så har jag blivit lite inspirerad av att jobba på Cross Control, som egentligen inte alls har någonting med det jag gör annars, dvs grafisk design. Men av alla instruktioner och ritningar som jag har sett den här veckan, så tror jag att jag kommer kläcka ur mig nått fint framöver.. när jag får tid över dvs.

Nu ska jag ta och göra en kladdkaka, rensa jordgubbar, göra sallad, hoppa in i duschen, städa lite snabbt och sen invänta lite folk som kommer hit ikväll och äter mat.  :)

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback