Dag 1 avklarad, 33 dagar kvar!

Första jobb dagen avklarad! Något trött och sliten efter att ha klivit upp 05:50 och kommit hem vid närmare 17:30 tiden. Har fått suttit och klistrat på en massa artikelnummer på någon grej som Rolls Royce tydligen har till sina båtmotorer (trodde bara dom gjorde bilar, men schi fick jag!) sen suttit och skrivit in en massa artikelnummer i databasen. Packat ihop en massa skruvar och grejer och tillsist men inte minst, packetera allt. 110 paket. Som i sintur också ska ha serienummer på sig. Dessutom måste jag vika 110 kartonger. Så allt jag gör, blir lite som ett löpande band kan man säga, det är inte mycket som skiljer åt haha. 

Imorgon står klockan inställd på 04:50 förmodligen eftersom vi ska börja en timme tidigare, phu. Men det var jag själv som valde det så jag har väl egentligen ingenting att säga. Tror dock inte när jag minst senaste jag klev upp så pass tidigt, det är nog mer så att jag har varit vaken så länge, än att klivit upp så tidigt haha. Så det blir nog att jag går och lägger mig snart nog om jag ska orka med morgondagen!  Skönt att veta att det är en "kort" vecka nu eftersom vi är lediga på fredag!

Dag 1 avklarad, 33 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback