Love Language



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej igen och stort tack för att du tog dig tid att svara på mina frågor. Det har verkligen varit en stor hjälp för mig :)



Vad skönt att höra att kunskapsnivån är blandad, så att jag som inte har så stora erfarenheter, eller har glömt det mesta jag lärde mig om Adobes program i gymnasiet, har en chans att komma ikapp och lära mig grunderna :)



Jag ska absolut testa att söka och håller tummarna för att jag kommer in. Får helt enkelt ge mig i kast med arbestprovet och göra det bästa jag kan med de förutsättningarna jag har. För jag antar att idéerna man har är viktigare än själva utförandet i antagningsskedet?

Sen har jag en liten fundering om hur antagningsprovet och intervjun och vilken typ av frågor som kom upp där?



Återigen, stort tack för ditt svar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback