Lördag

Superskön dag, gick på stan och lalla runt, kikade ifall jag skulle hitta nå joggingskor och sneakers till våren sedan blev det en prommenad runt vågen. Superskönt väder! Och jag hittade faktiskt ett par joggingskor som jag ska ner och köpa till veckan förmodligen. 

Angående mitt stortänkande kring lovuppgiften så sket sig alltihopa kan man nog säga. Försökte installera adobe after effects på datorn, men då visade det sig att det skulle vara 64 bitars och jag har synd nog bara 32 bitar... så det sket sig, däremot så började jag kika ifall det fanns nått liknande program som fungerade på 32, och vad jag förstod så skulle någonting som kallas för Sony Vegas vara nått. Så jag testade att ladda ner, men sen var filen skadad så det blev inte mycket av med det heller. Testade sedan på stopmotion, klippte och klistrade och greja. Och ja det såg väl att bli helt okej ut. Mammas kamera ville dock inte desamma som jag. :( Så det blev ingenting med det heller. Tänkte också där en stund ifall jag skulle göra allt i flash eftersom jag hade iden klar i princip. Men nej, det kändes bara för komplicerat.. Så nu kör jag på att nått i photoshop som jag vet att jag slipper googla runt för minsta lilla, hoppas den här gången är den sista gången jag får börja om på nytt, har inte riktigt tid med det nu heller ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback