Lördag och grått och tråkigt väder

Tog en runda ner på marknaden idag i det grå molniga vädret och fick med mig ett par foppatofflor med mig hem, tänkte ha dom lite till "slit&släng" skor och ja, det var faktiskt det enda. Inne i stan dock så köpte jag en superfin ram som jag länge har gått och kollat på men aldrig kommit till skott och verkligen köpt den, dels för att jag har tyckt att den har varit lite för dyr men också för att jag inte visste vart jag skulle ha den. Men nu var den tydligen på rea, så jag passade på att unna mig den då. Sen så köpte jag en "morsdags-bukett" till mamma eftersom det är morsdag imorgon. 


fina ramen ifrån presenter & smide! Ska ta och leta upp nått foto till den nu bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback