Får jag presentera- Söta filurer!

Taada! Här är min färdiga tablettask! Söta filurer. Knåpade ihop en liten 3d bild på den i Photoshop så man kunde se den som "tablettask-form" istället för en disikerad. Men som sagt, man ser ju inte hur baksidan ser ut, så ni får en disikerad tablett ask också att kika på. 



Det här var verkligen någonting jag älskade att göra. Skulle kunna starta upp ett lite företag som bara gör tablettaskar känns det som. Det var väldigt pyssligt att dels få att allting såg bra ut men sen också att klippa & klistra, meen sånt gillar jag! Och ja, när jag ändå är inne på tablettasken kan jag visa min annons som jag har gjort. Dock är ballong-bilden i super dålig kvalité men det skulle bara vara en skiss över hur det skulle kunna se ut, så det fungerade ändå. 





Och här har vi då hela filur familjen uppraddad! 


Det här var alltså en skoluppgift som vi har haft nu under en period, allt började med att vi skulle göra en personlig moodboard, dvs att vi skulle klippa och klistra med lite bilder och grejer för att göra det så likt oss själva till stilen, vad vi gillar osv. Utifrån det fick vi sedan skapa en tablettask och sedan en annons för tablettasken. Och inte nog med det! Vi har även fått i uppgift av Jens att göra en Flash annons! Och faktiskt, jag kan inte tro mig själv, men jag tror jag och den där Flash har gått och blivit lite bekant med varandra, inte  vänner, men bekanta iallafall. Så jag har knåpat ihop en liten flash utan några större problem faktiskt. Om det är rätt, det återstå att se, men det funkade iallafall bra för mig att jobba så som jag gjorde. :D 


Kommentarer
Postat av: erika

haha, vad sött!! :) du är så duktig!

2011-11-17 @ 16:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback