Hemma!

Nu är jag hemkommen ifrån Teneriffa! Har haft en superskön vecka. Dock var jag lite dålig under kvällen då när vi precis hade kommit dit. Så under onsdagen låg jag mest och kollade ut genom vardagsrummsfönstret, men efter vila och lite magtabletter & resorb så blev jag bättre så på torsdagen var jag på fötterna igen.
Hade utsikt över gatan utanför med små supermarkets osv, lite hotell och havsutsikt mellan hotellen. Såg dessutom ön La Gomera (som vi för iövrigt tog en utfylkt en dag till, såg delfiner ifrån båten då också!) och från baksidan så hade vi utsikt över poolområdet, hotellområdet och alla berg.



Förutom att vi var till La Gomera (som för iövrigt påminde om när vi var i Norge förra sommaren med alla berg, stup och dimma) så har vi gått jättemycket längs strandprommenaden. Tog lite bilder sista dagarna när vi var i Fañabe och badade, där vi snorklade en massa. Hittade fina snäckor och krabbor.





Hade som sagt en superskön vecka med mycket sol & bad. Såg mycket fint också. Men som man säger; "Borta bra, men hemma bäst." Det är alltid mysigt att komma iväg en sväng, men skönt att komma hem igen sen också.
Nu ska det börjas med att söka praktikplats inför nästa termin! Spännande att se vart jag kan hamna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback